cikolatahurma Tayini merkeze çıkanlar veya merkezde olanlar ev bulabildiniz mi ve nerelerde buldunuz ?
Ococila Bende bingöllüyüm başlığı görünce yazayım dedim eşiniz ne iş yapıyor bilmiyorum ama uydukent tarafları polis asker tarafından genelde tutulan yerler karşıyaka da iyi sakin bir yer
Ococila cikolatahurma o evin yalıtımına bağlı biraz mesela bende en üst katta oturuyorum ama yalıtım iyi kışın hiç üşümedik ama Bingölün kışı sert geçer yalıtım işini bir sorun risk almayın
cikolatahurma Ococila karşısında eşimin arkadaşı oturuyor yıllardır memnunum dedi de bi de kendi evi bilemedim biz neyse de çocuk için tedirginim ya
Edafiko A cikolatahurma atkadaşında dediği gibi kışın çok sert geçiyor inşallah iyi olur çocuk için dediğin yeride duymadım karşıdadır belki