Tugce Misu bugaboo ant. Aşırı memnunum. Ayak aparatı trde yok, kendim yaptırdım. Orijinalinden daha güzel oldu. Şiddetle tavsiye ederim arabayı
Misu Tugce merhaba bugaboo ant gördüm fakat oturma kısmı çok dar geldi birde kapanması bir kaç kademeli çok kolay gelmedi cybex eezy s twist bakıyorum ama o bile iki kademeli olduğu icin kapanırken biraz tedirgin oldum daha kolay istiyorum
Tugce Ayazzmomms Ben Almanya’dan almıştım. Bugaboo, ant’ı artık üretmiyor. Seri sonu %50 indirim vardı bu modelde. 300-320 Euro gibi bir şey ödemiştim. Operada 10.000 tlydi geçen ay. Şu anda da öyle olabilir
Tugce Misu merhaba, mini bir araba tabii. Benim kızım çok seviyor arabasını. Yoyko hotmom var. Onu kullanmıyoruz bile. Cybexin o modeli kabin boy muydu? Cybexte pockitler kabin diye biliyorum. Yanılıyor muyum?
Misu Tugce evet kabin boy olarak geçiyor ama tabi ki diğer kabin boylara göre biraz daha büyük kalıyor ..
Tugce Ayazzmomms Yaaa ben alırken 280 Euro tanıtım fiyatındaydı. Ön satıştaydı. Tek yönlü olduğu için almadım ama bebeğim büyüyünce ona geçme niyetim var. Sizin kaç aylık?