purpleblue 3 aylık kızım var. İlk bebeğim ve kolik bi bebek. Tüm gün nasıl vakit geçireceğimi bilemiyorum. Zaten genelde huysuz ağlıyo. Sizin bir gününüz nasıl geçiyo? Bebeklerinizle neler yapıyorsunuz? Bana yardımcı olabilir misiniz fikir vererek
Btlyc purpleblue şarkı söylüyorum dans ediyorum onunla tummytime yaptırıyorum zeka kartlarına baktırıyorum oyun halısına koyuyorum evi gezdiriyorum akşam 6-8 arası dışarı çıkarıyorum
Guney2022 purpleblue purpleblue biz de benzer şekilde zaman geçiriyoruz. Benim şu aralar zorlandığım uyku meselesi. Gündüz uykularında çok zorlanıyorum. Uyku belirtisi veriyor ama uyuyamıyor ve çok şiddetli ağlıyor 😞sizde durumlar nasıl? Uykusunu düzenleyebildiniz mi?
purpleblue Btlyc dışarı çıkarma dışında diğerlerini ben de yaptırıyorum ama diyorum ya huysuz 😊 kısa sürede sıkılıyo herşeyden mızıldanmaya başlıyo ya da ağlıyo
Meovvmeovv Btlyc siz yine bunları yapabiliyosunuz benim bebeğim çok huysuz dışarı çıkarken korkuyorum durmayacak diye 3 aydır eve hapisim bi yere çıkamıyorum evden. 1 kat üst komsuya çıksam bile 15 dk sonra inanın soluğu yine evde alıyorum
Btlyc Meovvmeovv genelde kolik bebekler bebek arabasını severler aslında hareket titreşim olduğu için sizin ki ağlıyor mu
meso Meovvmeovv sling kullanıyorum evin içinde kucağımda olunca sakin oluyor. Bebek durmuyor diye dışarı çıkamamazlık yapmayın lütfen yürüyüşlere çıkın dışarda olmak temiz hava hem size hem bebişe iyi gelecektir
purpleblue Meovvmeovv ben de bebek arabasıyla çıkarayım milletin çocuğu arabada uyuyo bizimki de uyur dedim ama nerde. Eve nasıl geleceğimi şaşırdım. Zaten bi posta evden çıkarken ağladı. Bebek arabasıyla gezerken ayrı bi ağladı. Eve çıkarken bi posta ağladı.
Meovvmeovv Btlyc hemde nasıl ağlıyor kıyamet kopuyor sanki bir an önce oyun çağına gelse de biraz kolikliği atsak diye günleri saatleri sayıyorum 😂
Prensannesii3 Bizde de öyle ilgi hep üzerinde ama 3 ayın başında biraz daha gazı sakinledi gibi ama hep kucakta 🤷🏻♀️
Btlyc Meovvmeovv dışarı çıkarın bence sakinleşiyorlar yinede kucağınızda tutun gerekirse havalar iyi artık hem size hem ona iyi gelecek emin olun
purpleblue Guney2022 gündüz uykusu bizde de sıkıntı. Uykudan ölüyo ama dalamıyo bi türlü 10-15 dk sonra uyanıyo. İnstagram annelerini görüyorum yok uyku saatleri belli yok oyun saatleri belli. Acaba bende mi sıkıntı var diyorum. Bazen gündüz 5-6 saat uyumadığı oluyo
Mihriballimm Bebeğim 3 ay 7 günlük gündüz uyumuyor bile denebilir. Kucakta gezdiriyoruz oyun halisinda oyaliyorum sesli ışıklı oyuncaklara baktiriyorum konuşuyorum şarkı dinliyoruz böyle böyle