Bizde 3 aylıkken başladı bu 2 haftadır mücadele ediyorum. Sağım ve emzirme ikisi bir gidiyorum sanırım meme reddi. Biraz mücadeleyle düzeliyor diye söylüyorlar. Bizimkine zor geldiği için büyük ihtimalle öyle yapıyor biberondan dolayı ama siz bir şey kullanmıyorsanız dönem dönem oluyor galiba ya