Hrygkc Sezeryan doğum yaptım 9 ay oldu ama karnım gün geçtikçe büyüyor son bi haftadır aşırı şiştim ve şiştikçe iştahım artıyor göbek fıtığı olabilir dediler yaşayan var mı acaba