Merhaba güzel anneler, bebeğim bugün 17 günlük normalde yenidoğan hep uyur deniyor ama biz günde maksimum 3-4 saat uyuyoruz o da bu saatlerde uyuyor gece 2 de kalkıyor. Mememde uyuyor memeyi bırakınca uyanıyor, kucağımdan alıp yatırınca uyanıyor artık uykusuzluktan ölmek üzereyim, var mı bu durumu yaşayan ya da çözüm önerisi olan? Sürekli emmek istiyor günde 4 kez hıçkırık tutuyor emmekten, sütüm de var ama yaramıyor mu aç mı anlamıyorum mama da veriyorum yine de uyumuyor, kırkından sonra düzelir diyorlar doğru mu sizce?