Serpilctn Bir çay kaşığı koyun diyorlar kabızlık ve gaz sanciisna iyi geliyor muş deneyen oldumu bi zararı varmi
Meovvmeovv Serpilctn ben koyuyorum ama iki damla bir çat kaşığı midesini bulandırıyor kokuyor mama içmiyor maalesef
Xxxyyy07 Serpilctn zarari yok kilo alimini artirmak icin de iyi. Bizimki emiyorducsadece doktor 1 cay kasigi verebilirsiniz demisti
Serpilctn Meovvmeovv Feyebyusmuh bi sorun olmaz dime bebeğim kakasini zor yapıyor zorlanıyor onun için sabahtan beri yatmadı kakasini yapamadığı için bdne bi damla kadar koysam olur dime bi zararı yok
Meovvmeovv Serpilctn yok hayır zararsız mamayı yağlandırıyorum bende böyle şu anda çok huysuz ve durmuyosa zeytinyağlı lavman yapın kakasını yapsın rahatlasın
Feyebyusmuh Serpilctn cay kaşığı değilde yarım çay kaşığı koy canim 2 3 damla her masasında koya bilirsin benimki amma içerken hep huysuzlaniyor gaz oluyor mecbur koyuyorum
ozgeeeeee Bende koyuyorum hiçbir sorun olmuyor merak etmeyin sadece ishalse koymayın. Ayrıca kilo almasına yardımcı oluyor, mamanın kalorisini artırıyor
Sla7723 Kakasını yapamadığı zaman doktorum 2 çay kaşığı falan verebilirsin dedi mamaya karıştırıp verdim bende ama devamlı da verme yapamadığı zamanlar ver istersen
yagmurks Bebeğim küçükken kaka sorununu biz de çok yaşadık. Sürekli takibinde olduğumuz uzman doktorumuz günde iki defa birer çay kaşığı koyabilirsin, demişti. Tabi sürekli değil. En fazla üç gün boyunca.
HelensMom Serpilctn katkı maddesi içermeyen yüzde yüz doğal zeytinyağına ulaşma imkanınız varsa hiçbir zararı yok kullanabilirsiniz, hatta cildinde yara olduğunda vs gönül rahatlığıyla sürebilirsiniz
Ghi Serpilctn ben de koydum 1 aylıktan 6 aya kadar her mamasına 2 cc anca yapıyordu 2-3 güne bir buna rağmen
meso Serpilctn bebeğim 23 gün küvözde kaldı o süreçte günde 3 kez sabah 6 öğlen 12 akşam 9 olmak üzere mamaya 0,5 ml zeytinyağı verildi. 3 aylık oldu bebeğim hala devam ediyoruz ama bebeklere özel eczanelerde satılan zeytinyağı var ondan kullanıyoruz asit oranı 0.01
esra91 Serpilctn bence hiç bi zararı yok ben 1 aylıktan beri kaşıkla zeytin yağı veriyordum bence gelişimine bile faydası oldu ilhan sarı bebekler için asitsiz zeytin yağı kullanıyorum 6 bucuk aylık oğlum ek gıdaya geçtik sebze yemeklerine bi çay kaşığı hep koyuyorum
YeniAnneIstanbul Serpilctn 4 aylikken doktor tavsiye etmisti 10 gunden daha uzun sure kaka yapmasa 2-3 mamaya 1 cay kasigi kadar organik, dusuk asitli, soguk sıkım zeytinyagi koyabilirsin demisti
Cansu4401 Serpilctn canım hiç bişey bir çay kaşığı köy hem besler hemde kakasını rahat yapar benim doktorumda bı sorun olmaz demişti