Allah korusun bebeği inşallah bişey olmaz. Yenidoğanlarda ilk 3 ay sürekli emme refleksi vardır. Susar emer, ağlar emer, gaz çıkarır emer, korkar emer, kokunu ister emer... Herşeyde emmek ister ama bu doymamak değildir. İlk 40 gün doyma belirtisi en az 1 tl büyüklüğünde 3 defa kaka yapıyorsa doyuyordur. 40 günden aonrada bir gün içindeki çişli bezlerin toplamı bir margarin ağırlığında ise doyuyordur. Benim bebeğim 50 günlük ve inanın tüm gün memede. Bazen emmiyor sadece memeyi ağzına alıp uyuyor. Lohusanın yaka iğnesi bebeğidir 24 saat memede durur. Ve belli ki emzirme bebek konusunda deneyimsizsiniz. Size ısrarla Facebooktan emzirme akademisi grubunuza katılmanızı rica ediyorum. Bebeğe yazım lütfen okuyun araştırın!