Eim2305 ben neredeyse hepsini denedim bebelac gold çok iyi geldi bağırsaklarına,aptamil de iyi kilo aldırıyor ikisini öneririm. Hipp ve sma da çok kustu benim bebeğim. Keçi sütlü golden goat vs de kullandım onlar da iyi gelmedi. Dr deneyerek bulabilceğimi söyledi siz de deneyin isterseniz fark ediyorsunuz zaten hangisinin yaradığını