Prensannesii3 Kızlar 3 buçuk aylık bebeğim var gece uyuyor ama gündüz uykusu yok. 1 ya da 1 buçuk saatte bir uykusu geliyor uyutuyorum yarım saate tekrar uyanıyor. Uykunun devamlılığı sağlanılmalı diye duydum ama yok öyle de kalkıyor. Tavsiyeniz var mıı ???
ZehraileAnnesi Prensannesii3 bizde 3 ay 20 günlüğüz ayni durumdayız. Ben egitim vermek icin 4. Ayı bekliyorum.
Prensannesii3 Barany ya bir de uyandığı zaman saatlerce uyuyormuş gibi kalkıyor dinç bir şekilde. Geceleri tamamen sessiz ve karanlık ortamda uyuduğu için öyle mi arıyor diye düşünüyorum. Sizin gece uykusu nasıl peki bizimki gibi mi sorun nee çözemiyorum 🤷🏻♀️
Barany Prensannesii3 aslında çok fazla uyanmıyor saat başı uyanan bebekler varmış gece 2 kere uyanıyor. Ama 10 11 saat uyuması gerekiyormuş gece. 8 9 saat uyuyor gece.
Barany Prensannesii3 karartma perdeler var diye biliyorum onları deneyebilirsiniz fiyatlarını bilmiyorum ama
Prensannesii3 Barany aynen canım gece şükür işte de gündüz uykusunu düzene soksam bir. Ya düşündüm loş ortamı ama gece gündüzü karıştırırsa öyle diye deneyemiyorum. Seninki kaç aylık
Barany Prensannesii3 4 ay 20 günlük. İnşallah düzelir. Ama aydınlıktan olduğunu sanmıyorum tüm bebekler gündüz aydınlıkta uyuyor
Prensannesii3 Barany inşallah sizinki de düzelir daha büyük aslında belki bu ay toparlanır diyorum ama bakalım nasıl olacak
Prensannesii3 ZehraileAnnesi 3. Ayda rutine oturuyormuş sanırım ama çözüm yolunu bulamadım ki nasıl saatleri otursun. Peki siz nasıl vermeyi düşünüyorsunuz ?
ZehraileAnnesi Prensannesii3 Prensannesii3 Prensannesii3 uyku egitmenleri 4-5 aydan sonra egitim verilmesini uygun görüyor. Ben pis-pis pat-pat yapmaya calisiyorum simdiden ama çok verimli degil. Sadece kucagima yastiga aliyorum uyanacak gibi olumca piş-piş yapiyorum iki saate yakin uyuyor o zaman ama tabi o da çok verimli degil biliyorum. İnstagramda tavşan uykusu var ondan egitim almayi düşünüyorum