Merhaba kızlar,
Bugún 15 gún oluyor doğum yapalı, normal doğum yaptım 4 dikişim vardı, dördüde düştü. Wc girdigimde, oturduğumda çok rahatsız edici acì, ağrı oluyor sanki o kısım çekiliyor tuhaf bi durum ve his, wc girmeye korkar oldum. Ayakta çok durunca ya da oturuncada altta ağrım oluyor. Bunlar normal mi ? Yaşayanınız var mı ya da ne zaman geçiyor ?