Merhaba arkadaşlar bebeğim daha 25 günlük emmeye ilk başladığında bi süre çektiğini yutuyor ama sonra iki üç çekmeye yutuyor ve göğüslerimden süt akması gibi bişey olmuyor mesela birini emerken diğerinden bir kaç damla olarak geliyor başkaları daha yoğun geldiğini söylüyor sebebini biliyor musunuz yada yapabileceğim bişey var mı? :/