Merhaba anneler ben daha yeni doğum yapmış ve ayrıyetten 23 aylık oğlu da olan bir anneyim. Oğlumun odasını ayırmak istiyorum şuan annemler yanımda ve ona oda yapıcağımız odada yatıyor ama gece annemde orada kalıyor bu şekilde alışması zor. Oğlum birde çok inatçı biri gece uyanmadığıda oluyor ama uyandığıda oluyor eğer uyanırsa kalkar gelir biliyorum bunu atlatmam gerek. Neler yapabilirim bu durumlardan geçen bana anlatabilir mi yardımcı olursanız çok sevinirim.