Mucizebebek42 ben bu görselleri mamalardan hiç kullanmadım. Aptamil 1 kullanıyoruz şu an. Yakında 6.ayına girecek kızım. Ben hep mama verdim sütüm pek yoktu çok az emzirdim. Mamayı yapıyorum maksimum 10-15 dk. içinde vermeye çalışıyorum. Oldu da içmedi, yarım saat falan geçtiyse hemen döküyorum mama içecek gibiyse yeniden hazırlıyorum. Bazıları bir saat kadar mama kalabilir diyo ama ben ne olur ne olmaz diye hemen yapıp verme taraftarıyım. Bu görseldeydi mama ek gıdada kullanılanlardan sanırım. Onu da maksimum yarım saatte tüketmek gerekir diye düşünüyorum. Arkasında ne kadar zamanda tüketilmeli diye yazmıyo mu acaba?