Melike_nehir Hanımlar iki üç haftadır kızımın çişli bez sayısı baya azaldı günde iki veya üç kere bezi doldurmuş oluyo önceden daha iyiydi 4 aylık olduk sürekli ağlıyo gazdan zandediyordum ben ama aç ta ondan mı ağlıyoki ne verebilirim
Xxxyyy07 Melike_nehir sicaklardan azalmistir cisi. Terliyordur cunku. Aglamasini bilemem doktora goturun kilo alimina baksin.
Mekselinabyb Melike_nehir idrar yolu enfeksiyonu olmasın? Benim kızımda 5,5 aylık dolu dolu olurdu bezi 5, 6 çişli bez alıyorum ama dolu dolu değil su veriyor musunuz?
simaybrcu Melike_nehir az olsa da su ver sorun olmuyor ben doktora götürdüğüm de bu çocuğa su vermiyormusun dedi direk ağzını şaşırtmasından anladı ki veriyordum zaten her zaman değil şimdi her mamadan sonra veriyorum. Yüzde seksenı su falan olayı her zaman işlemiyor
Melike_nehir Hulya- en son 1 ay önce bakıldı temmuzun 18 inde gitcez bide o zamanlarda iyiydi kilosu şuan nasıl bilmiyom
Melike_nehir Familyboy şimdiye kadar sadece emdi bugün sağlık ocağına gittik bir ayda sadece 200 gram almış hemşireler dedi ilk önce bolca emzir sonra 30 cc mama ver dedi mamayı içerse doymuyodur dedi ona göre sabah akşam 30 cc mama vercem dediği gibi emzirdim mamayı verdim onu da bitirdi kaç ölçek mama koymalıyım?
Irmakprensesinannesi Melike_nehir sen kimseyi dinleme 6 aya kdr şu verme zatn mama ve anne sutu %80 ni
Sara74 Melike_nehir Sicak mamada veriyorsuz suda kaşki verseniz hic tereddut etmeyin vallahi ilk başdan 1 çay qaşiği verin iliq su qaynatilmiş ciy vermiyin mikrob olmasin
Melike_nehir Mekselinabyb hmm tamam o zaman bir ölçek koyim hangi saatlerde vermem lazım bir bilginiz varmı acaba
Melike_nehir Irmakprensesinannesi aynen su vermeyi düşünmüyorum şimdilik mamayı da 6 aya kadar kullanmayı düşünüyorum
Melike_nehir Irmakprensesinannesi aynen doyumluk birşeyler yemeye başlayınca mamayı bırkcam bende şimdi sabah akşam mı vereyim mamayı bide bana 30 cc yle dene dediler de devamını soruyo gibi aranıyo bebeğim ne kadar vereyim