Ogretmenanne52 2103mnl çok ciddi hasta değilse hiç vermeyin. Bebeğimin hiçbirşeyi yokken sadece 37 buçuk ateşi ateşten sayıp soğuk algınlığı dedi ve iburamin verdi.. kan temiz, ciğerler temiz, boğazda kızarıklık dahi görmemesine rağmen
2103mnl 2cocukluanne222 doktor verdi 6 aydan itibaren oneriyoruz dedi ama nekdar kullanilcagini sormayı unuttum ulaşamıyor da
2103mnl Ogretmenanne52 nezle belirtileri vardi haspurma burun tıkanıklığı 38 derece ateş 5 gündür hasta son 2 gündür de balgamlı öksürük başladı sabah akşam çay kaşığı ile verdim hiçbir değişiklik yok bugün yine ateşlendi doktorlar grevdeymis hastaneye gittik bakmadilar 9 da uyuyan çocuk hala uyumadı ağlıyor devamlı hava verdim evde hava makinası var onla burnu açılıyor biraz balgamlı öksürük hastalığı atmasıni sağlıyor diyen var ama ilerliyor mu diyede endişeliyim ılık duş aldırdım yine düşmüyor ateş acile gideceğim sanirim
Defneozge07 2103mnl ben çok şiddetli değilse günde bir çay kaşığı veriyordum doktor tavsiyesi ile ama kötü bi durumda olduğunda sabah akşam birer çay kaşığı demişti doktorumuz bebeğin büyük bi hastalık varsa ben kullanma taraftarı olan annelerdenim aman ilaca alışmasın diyenlerden değilim yazık çocuklarımıza
2103mnl Defneozge07 tabiki yazık ya sonuçta derdini anlatamayan masum bunlar oda ister misil mışıl uyumak ama çocuğu uyutmayan bir durum var demekki mecbur vereceğim sadece ölçüyü bilmiyordum sabah akşam verdim inşallah bian önce düzelir Rabbim daha büyük hastalıklardan korusun yavrularımizi (amin)