Meliss3344 Bu yardıma başvuru yaptım. Bayramdan sonra verilecek dediler. Ne zaman verilir acaba bilgisi olan var mı?
bebek_e Meliss3344 bende Kaç defa başvurdum ama sed hizmetinde olmadığınız belirlenmiştir diyip reddedildi ne demek oluyor bu sed hizmeti ??
Yaprak321 Benimki de son ödeme durumu - yardımın durumu devam ediyor diye yazıyor bu ne anlama geliyor