Minik-prenses ay aklımda olsun ben sadece yara iyileştirici özelliğini biliyordum kantaronun 🥲 hafif bi Konak problemi olmuştu bizde de yine her derde deva zeytinyağdan sürdüm 2 kere yıkamadan önce iyi geldi şimdi hiç yok şükür 😂Tenine iyi geliyo diye mi yapıyorsun acaba