DefneDorukN Joie Evalite Duo Tandem İkiz Bebek Arabası kullanan var mı memnun musunuz ?? Ya da önereceğiniz başka araba ?
isimsiz___ DefneDorukN Kanz aldım puseti çıkıp takılıyor ama çok Yorucu birinin yardımı olmadan mümkün değil ve araba ağır. Çok sık dışarı çıkmıyorsanız baston tarzı yan yana olanlardan alın kibar olanları var çok kaba durmuyor aşırı pişman oldum
kirmizibasliklikiz_ DefneDorukN hayir genis degil zaten evin kapilarindan bile geciyor. Cok hafif rahat bir araba 😊
Gzmbkm Prego ibiza kullaniyorum. Cok hafif ve manevralarida cok rahat. Tavsiye ederim. Ayrica pusetleri takmasi cikarmasi iskelet sisteminin acilip kapanmasida cok kolay.
DefneDorukN Ulkermadn prego ibiza aldım ve çok memnun kaldım gerçekten. Hemen hemen abcyle sistemleri aynı herhalde
DefneDorukN Neriucan evet ben de aynısından aldım çok rahat kullanışlı ve hafif bi araba yönlendirmesi çok kolay
Mmavi DefneDorukN bugaboo donkey kullaniyoruz memnunum cok yonlu tekte oluyor. portatif surusu cok kolay. Fakat simdi araba icin daha portatif birseyde alacagim.