Nesrinbek88 Dndn bizimde 4.ay aşısı bayramdan sonra 2.ay aşısı kötü gecti yine aynı aşı bzimde emmeler azaldı etrafı izlemekten bizde aynı durumdayız gece uyurken güzel emiyo
Nesrinbek88 Dndn bizimde 4.ay aşısı bayramdan sonra 2.ay aşısı kötü gecti yine aynı aşı bzimde emmeler azaldı etrafı izlemekten bizde aynı durumdayız gece uyurken güzel emiyo