ElifMeryem25 Saat 3 civari kisaca mutfaga gitmem gerekti esimde esyalari arabaya yüklüyordu.. ana kucagi masanin üstündeydj yani biraz alcak masa Ama nasil ses geldi kalbim durdu kendisi daha yeni yeni dönüyordu ama ordan dönmesi imkansiz hoplaya ziplaya heralde Yüz üstü düstü 😔 kavasinin kenarina Esim saglikci oldugu icin hemen bakti etti Hastaneye görürelkm dedim ama birsey yapmazlar sadece bir gece kalmasini gözetilmesini söylerler dedi O da bebegime iskence olurdu uyuyamaz di Yasayanlar varmi ??!!! Kusma ve uykulama yok !! Birsey söyleyin Sürekli agliyorummm ☹️😣😔
cennetkokulubal ElifMeryem25 benim oğlum da divandan düştü 1 hafta önce 10.5 aylık çok korktum hastaneye gittik kontrol ettiler yarım saat müşade tuttular bide kafadan vs film çektiler çok şükür çıkmadı bişe bende çok ağladım sizi anlıyorum 😩çok geçmiş olsun
TuBeSe ElifMeryem25 canim kusura bakma ama esin sağlıkçı ve bu düşüncede olması çok saçma tedbirini almalısın ve gerekirse 1 gece kal coxuk düşmüş nolur nolmaz . Umarım birseyi yoktur gecmis olsun çok.
gurbet_gelini12 ElifMeryem25 oğlum 4 aylıktı kızımın kucağındaydı merdivenlerden yere çakıldı ama ne çakılması önce duvara sonra yere çakıldı kafası şişti su toplar gıbı hemen şişti baya ağladı çok şükür bısey olmadı insallah bebeğinizede bişey olmaz korkmayın gözetim altına tutun kusma uyku halı olursa mutlaka götürün
ElifMeryem25 gurbet_gelini12 normalde de kusmasi oluyor ve suan da gece uykuya gecti nasil yapmaliyim
Eylul20201 gurbet_gelini12 bu düşmeler şuanlık bi sorun yaratmasada ilerde sorun çıkartıyor işte benim oğlumda maalesef düştü 2 kere yataktan koltuktan masadan
Firuzan ElifMeryem25 ElifMeryem25 film hatta mr bile çekiyorlar.Benim kızım tatilde 20 günlükken pusetten düştü ve acilde ısrarlarımla mr çektirdim.iç kanama olabilirdi.Kulağından kan gelebilirdi.Önlem almak zorundaydım iyiki de mr çektiemişim
Ece__ ElifMeryem25 ultrason çekiyorlar bir zararı olmasın diye, tomografiye vs. Sokmazlar çok küçük olduğu için. İçiniz rahat etsin diye bir baktırın isterseniz
gurbet_gelini12 ElifMeryem25 şimdiye kadar bir sıkıntı olmadıysa sorun yok demektir korkmayın ilk 2 saat önemli
serebro ElifMeryem25 daha yeni yeni dönüyor diyorsunuz yani düşmesi artık çok muhtemel birsey.. artık yüksekte kesinlikle bırakmayın. Ana kucağının kemeri yok muydu? Düşe kalka büyüyorlar ama tedbir bizde.
sedauzer06 Çocuğu gözlemleyin burun kulak ağız içi kanama sıvı kusma Normal dışı uyku Göz hareketlerinde farklilik yoksa gidip film çektirmeyin röntgen çekseler birşey anlaşılmaz tomografi çekseler boş yere birsuru radyasyon alır eşiniz sağlıkçı imiş biraz ona güvenin
gurbet_gelini12 Eylul20201 zaten oğlumun tek düşmesi değil malesef bir kaç kere oldu ilk adım attığında yeni yeni yürüdüğünde Rabbim korusun bebeğinizin nesi var
Banu- ElifMeryem25 Aşağıdaki yorumları şok içinde okudum. Daha geçen bu forumda bebeği düştüğünde tedbir olarak hastaya götüren hanım bebeğinin kafasında kanama alanı olduğunu yazmıştı. Eşinizin mesleği nedir tam olarak?
Mekselinabyb ElifMeryem25 alçakta olsa masa , koltuk, yatak asla bu tarz yerlere koymayın lütfen🙏 çok geçmiş olsun ♥️
Alevaras Merak etmeyin, fışkırarak kusmuyorsa gözlerinde kayma yoksa, size tepkileri her zamanki gibiyse bir şey yoktur. 24 saat dikkat edin çok geçmiş olsun.