Ygz Zeyk bebişe gece yetmiştir canım korkma 🤗 benmki 30 ss 3 saat uyuyor. Acıksa kıyameti koparırlar 😂
deletedmom293 Bebeklerimizin süte ihtiyacı olduğu kadar da uykuya da ihtiyacı var. Doktoruna sor kilo alımı iyiyse eğer kaldırmana gerek yok ki zaten her zaman o kadar uzun uyumuyorlar bazen dört saat uyuyorlar gece bazen beş. Bazen üç. Acıkınca kalkıyorlar benim kızım da aynı sizin gibiydi basen beş saat uyurdu kalkar emzirirdim geri uyurdu. Halen öyleyiz . Yarın doktor kontrolümüz var insalla kilo alımı iyidir yine. Ama bebeklerin uzun süre uykuya alısması acısından da kaldırmamak gerekiyor diye bilgi edinmiştim . Yarın iki aylık olacağız insallah