Kızım 2.5 yaşında. Eşim görevde ve evde yalnızım. Stres mideme vurdu 😓 yavruşum ateşliydi sabahtan beri. sabah öğlen aferin verdim. ateş dışında bir şeyi yoktu. Akşam daha çok yükseldi ve görürdüm acile. orda boğazına bakmak için biraz zorlayınca ne var ne yok hepsini kustu. Ama normal bir kusma değil bir odayı batırdı. Serum verdiler parol varmış içinde. Kan sonuçlarında bir şey çıkmadı ilaç vermediler bı yüzden. Arada bir hapşırması var. Ateş içinde dolven calpol kullan dedi. Ama neden oldu bu ateş anlamıyorum. çok stres yaptım kıyamıyorum hiç böyle olmasına.biliyorum daha beter hastalıklar Var. Allah hepsinin yardımcısı olsun ama kızımdan daha kötüyüm şuan