Kizlar bebeğim 45 günlük nezle oldu abimizden geçti sanırım burunları çok tikaliydi ve suluydu doktora gittik hemen oda nezle olduğunu ilerlerse hastaneye yatacagini söyledi soğuk buhar tut dedi buhar makinesiyle burnunu temizle dedi sürekli temizliyorum hem damla sıkıyorum hemde buhar mamkinesinin üzerine tutuyorum üzerine tutmak yeterli olur mu acaba bu gün daha iyi düne göre yarın tekrar kontrole gideceğiz yapabileceğim başka birşey varmı acaba
Buhara tutmak yeterli olur mu nebülazatör değil sonuçta