Annekizz Kızlar ben dün dişimi çektirdim en arda üst dişimi.. Gel gelelimki hala şiş ve hala çok ağrıyor çenemi oynatamıyorum.. Çok zorladı dişimi hala daha kanıyor 😣 Ne yapsam geçer ilaç içiyorum ama cidden artık sinirimi bozmaya başladı 😣😣