neslihanyildiz Kızım 7,5 aylık gece her yarım saate kalkıyor bir haftadır perişanım zombi gibi geziyorum uykuya hasretim. Yeni covit geçirdik dişleri çıkmadı henüz. Sizce geçici mi? Neden sürekli uyanıyor. Bezi temiz karnı tok eminim.
alparslan_ve_annesi neslihanyildiz dis sorunudur bide gündüzleri uyanık tutma süresini artırın ve ağrı kesici şurubunu da içirin biraz daha iyi gelecektir uykusuna da dış sıkıntısına da
Hly06 neslihanyildiz benim kizim da aynı şekilde 7,5 aylik oldu ama bes dakikada bir uyaniyor. Uyutana kadar 45 dakika geçiyor. Bir ay önce ön disinin biri çıktı digeri daha patlamadı. Ama uykusuzluktan kafayi yiyecem. Çözüm bilen varsa ınsallah yardımcı olurlar
neslihanyildiz Hly06 sizin ne güzel birisi çıkmış bizim oda yok ama çocuk yazık sürekli uyanıyor benide uyutmuyor nasıl yapıcam hiç bilmiyorum