tugceIkra2022 Merhaba güzel annelerim Kızım 6 aylık 5,5 aylıkken ek gıdaya başladık fakat su içiremiyorum. Bu konuda fikri olan var mıdır?
Ennnna91 tugceIkra2022 benim bebeğimde içmiyordu 10.ayda anca içmeye başladı. Ama hep farklı yöntemler denedim suluklarla asla içmedi kaşıkla verdim değişik bardaklarda verdim elimde içirdim zar zor 10.ayda içmeye başladı. Zamanı varmış demekki dedim o istemeden hiçbir şey yapamadım kendi isteyince lıkır lıkır içmeye başladı
parliament tugceIkra2022 ilk zamanlar çok düşkün olmuyorlar suya, mama yada sütteki su yetebiliyormuş ama ilerde içer diye düşünüyorum benim bebeğimde öyleydi ilk zamanlar asla içmezdi şuan çok şükür elinden düşmüyor suluk.