Öncelikle merhaba güzel anneler 5 aylık bebeğim var emziriyorum sadece anne sütü alıyor ama benm çok başım ağrıyor gözüm kararıyor ayaklarım titriyor gerçekten bitik durumdayım eşim bugün supradyn almış ama içip içmemek konusunda kararsız kaldım supradyn yada tarzı şeyler kulanan varmı emzirme döneminde