kizim 10 bucuk aylik ve 5 aylik hamile oldugumu ogrendim. sok icindeyim. dogumdan sonra adet gormedigim icin hic suphelenmedim ne zamanki karnimda kipirtilar hissettim test yaptim ve poztf cikti. dr. a gittik 5 aylik hamilesin dedi. ikisinin arasi cok az. yetemiycem diye endiseleniyorum. boyle arasi az olan anne var mi. tecrubelerinize ihtiyacim var. birde ilki sezeyandi buda oyle olcak ondan da ayri korkuyorum.