Elfelf475 cigdemkrkmz 3 4 aylıkken sağmak zorunda değilseniz sağmayın boşuna moral bozar ama süt bebek çektikçe gelir 8,5 aydır emziriyorum sağsam 10 ml cıkıyor 4 aydan sonra bebek çekince daha Çok geliyor, sağma makineleri pek yeterli olmayabilir
Adssmom cigdemkrkmz bi mememi hiç emmiyo artık 10 bile çıkmıyo ondan diğeri 80 falan şuan tam 4 buçuk aylığız gece bir kez mama veriyorum uzun uykudan önce
Zahide97 cigdemkrkmz sabahları ilk sağımda 180cc çıkıyor 3 saatte 1 sağdığım zaman 120 çıkıyor 1 buçuk 2 saatte bir sağdığım da 60 çıkıyor Mama verip 4 5 saat sağmazsam 150 cc çıkıyor
Vgc 31 günlük bebeğim var çok aktif sağım yapmıyorum şu an sağdım mesela 80-90 arası çıktı bugünden beri ilk sağım meme reddi yaşıyorum her beslenmede max 10 dakika emiyor beni 40 taklayla daha ne kadar direneceğim bilmiyorum
cigdemkrkmz Vgc meme reddi yaşadığınızı nerden anlıyorsunuz ? Bende çok korkuyodum ama başka dertleride olabiliyor
goktug_07 Vgc Bizimki de almıyor memeyi plastik göğüs ucu aldım onunla emiyor sağım yapıp veriyorum bide
Fnen Vgc size tavsiyemiz kesinlikle sağım yapmayın, ben tazyikli içemiyor diye emmeden sağım yaptım, ve tazyiki daha fazla arttı. Sonra şu mochi tarzı süt toplama ürününden aldım. Lansinohun, onu takıyorum göğsüme yavaş yavaş tazyiki azalmaya başladı
cigdemkrkmz goktug_07 bende uçla emziriyordum ilk sıralar şuan bıraktım. zamanla sizde bırakmaya çalışın silikon uçla emzirmeyi pek önermiyorlar zaten ileride çekim gücü arttıkça kendiliğinden tutabilecektir
cigdemkrkmz Elfelf475 bi yere giderken lazım olur bakan kişi verir diye stok yapmak istedim ebebekten makinesini aldık ama anlamadım sağımdan sonra elimle bakınca yine geliyor. Bunu emzirme danışmanına sordum her saniye süt üretiyor göğsünü sıkınca gelmesi normal dedi
ece_arel Elfelf475 ay Allah razı olsun bu yorumu görünce içim rahatladı 2. Ayda 100 cc falan çıkıyordu 4.5 aylığız 60 cc ancak çıkıyor tek memeden ama kilo alımı iyi çişli bez sayısıda yeterli
cigdemkrkmz Adssmom bende çyle yapıyorum 8gibi mama veriyorum ya da sağdığım kendi sütümü Sonra sağım yapıyorum o saatlerde emzirmediğim için midir nedir az çıkıyo ama sütüm yetiyordur herhalde emzirme danışmanlarının yakasını bırakmıyorum😅 birini emerken diğeri damlıyor ya da tekinde fışkırma oluyo bunlar olursa yetiyordur korkma dediler bide 15dk yerine yarım saat sağ tek göğsü sonra süt gelmemeye başlayınca diğerine geç dedi teki
afifem1 18 günlük bebeğim var sağdığımda 30 cc ye yakın çıkıyor sadece simdi okuyunca gerçekten sütüm azmıs onu anladim kac dk sürüyor sağmanız acaba
cigdemkrkmz afifem1 aslında sağıma göre sütüm az çok demek yanlış bişeymiş geçen bi postta denk geldim. Miktar içerik sizin bebeğinize göre üretiliyor sonuçta
Deletedmom_54 afifem1 böyle düşünme sağımla gelen sütün 10 katını çekermiş bebekler emerken sütüm az gelmiyor vs kelimeler beyne sinyal göndererek sütü bitiriyor
Zeydinannesi06 afifem1 sizinki normal o aylarda öyle çıkar az diye moralinizi bozmayın bebek büyüdükçe üstünüz de çoğalacak
Elfelf475 cigdemkrkmz evet sütünüz zaten çok ama işte makine değil de bebek çekince daha iyi geliyor Ben mesela su anda stok falan yapamam makineyle 10 ml anca çıkar ama lukur lukur emiyor 😅
burjuvaanne cigdemkrkmz normal dogumdan mi kaynakli yada genetik mi bilmem ilk gunden cok tu 1 aylikken 160 cc ye kadar cikardi ama bende cok emzirdim emmese bile uyurken bile memede kucagimda tutup iş yapiyordum cunku bebek memede durunca surekli süt bol olur mantigim vardi emzirmeyide cok sevdim , yarim gunu gecik koltukdan kalkmadan emzirdigim oluyoru bebisimde masallah kiloludu ama🧿🥰 birde sagim işini şu 1 sene icinde 2 kere yapmisligim var oda ilki meraktan 2 kinciside sutum yaglanmismi sonrasinda hic sagmadim oyle sutum geliomu yetiomu die bian bile aklimdan gecirmedim