Mer-seL Arkadaşlar d vitamini ve probiyotik damla olarak var ama ağzına denk gelmeyip ziyan oluyor. Fısfıs taksam damla sayısı ile fıs sayısını nasıl ayarlamam gerekir bilen var mı?
S_x_w Mer-seL eczaneye sormanızı tavsiye ederim..kendim için d vit kullanırken 3 damla kullanıyordum sonra 600 iu fıslı istedim ve 1 fıs yeterli demişlerdi bana öyle kullanmıştım ..
S_x_w Mer-seL olmadı damla sayısını çay kaşığına dökün başka bir kaşığa da fıs ile sıkın ve karşılaştırın☺️ Ama mutlaka dr a ya da eczaneye danışın derim
Nzlylmz Mer-seL Merhaba🌸 Ben Newvit kullanıyorum.Bir fıs 2 damla demekmiş.Ben de doktoruna sordukta sonra fark ettim ki ilacin kutusunda da yazıyormius 😀 Tabi hangi marka ise ona gore degisiyor.
Rivayetsahin 2 damla 1 fıs ediyor. Doktorum öyle söylemişti. Damlayı kullanmadığım icin fıs şeklinde kullanıyorum bende ziyan olmuyor.