Durununannesiiiiiiii İsilik mi yoksa bizim üzerimizde gaz falan çıkarırken yumuşatıcılardan falan mı oldu acaba sadece yüzünde var
Sara74 Durununannesiiiiiiii bana oyle geliyorki yuzune nese surmuşsuz oda bebeyim hasas derisi icin uyqun olmamis
Bedsssss Durununannesiiiiiiii isilik bence canım sıcaktan olmuş olablr küçükken benim bebeğimde de çok oluyordu zamanla yayıldı vücuduna
miroos Durununannesiiiiiiii canim isilik bu alerjide beyazliklar olmuyor isilikdr oluyor mustelanin nemlendiricisini al aninda geciriyor ben oyle kullaniyorum bu arada iki kizim da alerjik alerji oldugunda nokta nokta beneklenmeden kizariyor benim kiler ve puturlu olmuyor birde net kakasi mukuslu ve sumuklu oluyor
Sara74 Durununannesiiiiiiii canim gecmis olsun doktorunla konus istersen hava sicak o yuzdenden ola bilir alerjik birseyde ola bilir
Bedsssss Durununannesiiiiiiii klima bebeğe çarpar canım dikkat et. Bazı bebekler sıcağa hiç gelemiyor biz on aylık olacağız oğlum hep zibinla durur ve camlar hep açıktır ama çok terler .bebekle alakalı birazda
Durununannesiiiiiiii Bedsssss doktorun önerisiyle klima açık ama 27de ve tavana vuruyor bizim evimiz çok sıcak doktorlar sıcağı önermiyor
Durununannesiiiiiiii Sara74 alerjik olsa vücudunda da olurdu diye düşünüyorum ama inşallah isiliktir sadece 🥺
Tirtil35 Durununannesiiiiiiii oda sicakligini 24 derecede tut egzama gibi duruyor puturtu varsa orayı nemlendir büyük ihtimal gogsune değiyor yanağı sıcaktan olmus olabilir gogsunle yanagi arasina pamuklu bez koy yikadigin suyun sicakligi ılık olsun bide cildi nasıl kuru mu
Sara74 Durununannesiiiiiiii bazan iık etapda yüzüne vurur yavaş yavaş artar benim buyuk kizimda alaejik yapdiginda bacağinda olursu hep hic bir yerinde birşey olmazdi
goldumsu Durununannesiiiiiiii benim bebeğim bir aylık oda böyle oldu yüzü. Kontrol vardı bugün sormayı unuttum başka konular olunca ama doktorda bişey demedi
Durununannesiiiiiiii Tirtil35 hayır cildi kuru değil aslında ama evet göğsüme değiyor hatta uzun süre emince resmen yapışıyor