Doğruysa skandaldır. 30 cmlik rambo bıçağıyla silahsız bir adamı kalbinden bıçaklamanın cezası dünyanın her yerinde en az 20 yıldır… İçerde olsa ayrı, dışarıda olsa apayrı sorun olacak cinayet zanlısıdır hukuk nezdinde.. Yardım etmeye çalışıyorum dediği kadın aleyhine ifade vermiş, kendi cebinden çıkardığı ve yasal boyutun çok üstünde olan bıçakla şahsın kalbine tek ve öldürücü bir vuruş yapmış, olaydan sonra kaçıp evine gitmiş bir zanlıdan bahsediyoruz…
zor bir dava, zor bir karar. hayırlısı olsun..
Yorumlarinizi kendinize saklayin ben kendi dusuncemi yazdim. Burasi ozgur bir platform herkes dusuncelerini paylasabilir kimseye yargilamak dusmez..