iremal doğum sonrası benim de karnımda sinir bozucu bir uyuşukluk vardı, 40 kontrolünde doktoruma sormuştum, oo bir iki yıl uyuşuk olur orası demişti. Ama benim tam hatırlamıyorum da sanırım dört beş ay sonra geçmişti. Tamamen eskisi gibi. Kiminin geçmiyormuş o uyuşukluk inşallah sizinde çabucak geçer 🙏🏻