İki saate bir emdirmeye devam ben genel olarak yani emmesede sık sık emzirmeye çalışıyorum 4ay 23 günlüğüz ayda bir kiloya yakın alıyoruz ooo gayet iyi diyor her gittiğimizde doktorumuz… Meme reddi çok yaşadım ama pes etmedim o kendini çekti ben ağzına koyup memeyi şarkılar türküler söyledim sacinis evrim yavaşça konuştum… Çok gazlı bir bebekti başta sariligida vardı uyandiramadigimda ağlıyordum ama yine de on dk da olsa emziriyorum , genel olarak her emzirmek 15,20dk sürer şu anda kendisi 3-4dk emip çekilmeye calissada hop hop pat pat falan diyerek ayakta gezerek onun sağlığı için emmesini sağlıyorum 12-13 dkyi dolduruyoruz 9 kiloyuz 8,5 kiloyuz…. Bu arada tontik bebek sağlıklı bebek değildir ama sık emzirmek sağlıklıdır…😍