2 bucuk yasinda oğlum bugün 2. Gün dün hiç lazimliga yapmadi altinada yapmadi tuttu gece kalkti altina kacirdi sabah 11 bucuga kadar uykusunda da yapmamış kalktiginda maalesef yine altina kacirdi öğlen ise benim oturtmamla ilk çişini yaptı güzel iyi derken az önce yine altina kaçırdı 😅😅😅 2. Gün olmasına rağmen bu kadar zorlanmayi beklemiyordum