Tugba87 eğer yer yemez kızarıyorsa evet alerjisi var demektir ... çabuk geçmesi alerjisi seviyesinin düşük olduğunu gösterir .. bence bir alerji uzmanına götürmekte fayda var yalnız çok iyi bir uzman bulun maalesef bu konuda doktorlar biraz yetersiz... dışta kızarıklık oluyor ama içte kimbilir neler oluyor bilmiyoruz ... bizim alerji de deri tepkimeli ve hiç kanlı kakamız olmadı yani kan şart değil