Bebekler ilk üç ay halen anne karnında gibi oluyorlar malesef sürekli kucak, temas istiyorlar. Ben oğlumu yaklaşık dört aylık olana kadar gündüz uykularında kucağımda uyuttum. İşim olmadığı zamanlarda otururdum, o kucağıma yatardı, işim olduğu zamanlarda da kanguruya koyardım ben işimi yapardım o uyurdu. Faydasını da gördüm, dördüncü ayın sonlarına doğru ufak ufak yatağına alıştı, şimdi gündüz üç uyku yapıyoruz, yatağına koyarken uyanmıyor bile. Herkesin beş yaşına kadar kucakta uyur dediği bir çocuktu yani :) çocuğunuza uyumsanın, ihtiyacı sizin kokunuz, teniniz demek ki. Zamanla bağımsızlaşıyorlar gitgide.