Ya resmen 1 aydır reddediyor ne yapsam olmuyo yıprandım artık mama içiyor ama 🤦🏻♀️Bende mamaya alışmasın istiyorum daha çok küçük 2 aylık😭😭sütüm varken emmemesi beni çok üzüyor sütüm olmasa anlarım seve seve mama veririm ama sütüm var neden emmez bu bebişler