Merhaba tecrübeli anneler bugün atak haftamizin bitmesine 24 gün var diyor ve bebeğim uykuya cok direniyor ne yapacağımı artik bilemiyorum. Pispis pat pat uyuyorduk yalan oldu sonra Süpürge sesiyle uyuttum bi süre oda yalan oldu artik hic bisey care olmuyor karnını iyice doyurdum alti temiz gazi tamamen çıktı fakat coook agliyor uyku icin uyutuyorum 10 dk sonra geri agliyor besikten almam icin ben tabi hala orda almayıp sallayip uyutuyorum daldiktan sonra yine aynı ve ben dayanamiyorum artik yardim edin napacagim ne zaman bitecek bu atak yeter artık