16 günlük bebeğim var. Doğduktan 2 3 gün sonra sarılık oldu ama allahtan evde atlattık yeterli sütüm olmadığı için sarılık olmuş ve doktor mama takviyesine başlamamız gerektiğini söyledi. Ve o günden beri 2 3 saat aralıklarla önce meme (meme her ağladığında yine de vermeye çalışıyorum) sonrasında da mama olacak şekilde beslenmesini sağlıyorum bebeğimin. Sütüm yeterli gelmiyor her memeden sonra ağlamalar devam ediyor ve aç olduğunu belli ediyor. Fakat sürekli bir ıkınma hali sürekli Bi gaz problemi ve bunun yanında kakasını yapamama gibi sorunlarımız oluştu. Keşke her doğum yapan kadının doğumdan hemen sonra sütü direk gelse ve bebeğine yeterli olsa ama malesef benim gibi olan çok insan olduğunu düşünüyorum. Bu konularda tecrübeleri olanlar yazabilirse çok sevinirim. Neler yapmalıyımm