Umuttttt Bebeğime internetten ayakkabı alıyorum olmuyor 23 numara aldım olmadı kaç numara giymesi lazım çok mu büyük ayakları düşünmeden edemiyorum 😂
Teemo07 Umuttttt benimki de 15 aylık. Değişiyor sanırım ayakkabıdan ayakkabıya. Vicco 21 numara tam olurken, lcw nim ayakkabısı biraz bol geliyor. Suan 21 giyiyoruz biz.
Bebegimm1 Umuttttt ayakkabinin kalibindan fark ediyor mesela benm bebegime 22 23 oluyor convers alicaktim 22 olmadi mesela 23 de yoktu normal spor ayakkabi aldim 23 olmadi bol geldi 22 oldu
Wanderlust Umuttttt deneyip almaniz gerek her bebek ayagi farklidir. 9.ayda yurudu ayaklari tombis diye 21 numara onerdi ayakkabici 15 aylik yine 21 numara giyiyor ama kaliplari farkli viccoda 20 numara oluyor.