Biz yaşamaya devam ediyoruz.3.ayin sonunda başladı yoğun olarak 4.ayda yaşadık 5.aya girdik hala tam düzelmedi .uykuya nasıl geçireceğimi bilmiyorum.bir gün pos pat bir gün kucagece kalkıp duruyor.tok ama yine de bir buçuk saatte bir emip kucakta yatmak istiyor,yerinde yatmıyor kalkıyor uyumak istemiyor. Gündüz zor uyuyor vs vs. Ben ruh gibi oldum ama sağlığı yerinde olsun yeter diyorum artık.yeni özellik pek bişi görmedim sanki ya da farkında değilim 🤣 gülüyor ,nesnelere uzanıyor,tutuyor ,laf vermeye çalışıyor bazen de tam tersi hiç cvp vermiyor çevreyi inceliyor.kafasini daha iyi tutuyor ama hala yüz üstü yatmak istemiyor. Destekli oturtmaya başladım birkaç gündür az az. Bir de bol bol bağırıyor istediği olmazsa🤣😅