Kızım 10 aylık Allah izin verirse emzirebildigim kadar emziricem daha çok var da kışın ise donmem lazım herkes kışa 15-16 aylık olacak memeden kes zor olur normal yemek yesin süt verirsin normal ozaman cicibebeli falan diyor bilemedim sizler nasıl yaptınız ve şeyden dolayı kesmem gerekecek kızım şuan sadece emerek uyuyor başka türlü uyumuyor. Memeden ne zaman kestiniz kesince süt verdiniz mi hangi marka günde ne kadar verdiniz daha var evet ama annelik işte şimdiden kaygısına düştüm :)