Trkcnnnn çok memnunum canım kalıcılığı çok iyi dediğim gbi. Hamileyken de bunu kullanmıştım ben doktor tavsiyesiyle bitkisel olduğu için. Sıfır koku zaten şimdide buna devam ediyorum. Benim kullandığım da 7.11 yoğun küllü kumral. Diğer markalara göre bi tık daha koyu yapıyor ama 2 3 yıkamaya renk oturuyor