Merhabalar herkese geçmiş olsun bizimde uzayan sariligimz vardı hastanede yattık gecmeyince tahliller yapıldı idrar yolu enfeksiyonu çıktı tekrar hastanede yattık o süreçte ultrasonda çekildi günde 6kez anribiyotik verdiler damar yolundan ultrasonda böbrek genişlemesi çıktı bizimde 12cmmis takip gerekecek dendi 1hafta sonra ilaçlı ultrason(voiding) çekimi oldu onun sonucunu bekliyoruz şuan ama çeken kişi kaçırma idrar kaçağı yok gibi dedi ama sonuçlar cikinca mesaj gelecek telefonunuza dedi bekliyoruz. uzun süre ilaç kullanicaz şuan için koruyan bı antibiyotik yazmıştı doktorumuz her gün bu kullanılacak dendi ýay sürebilir dendi ay sonuna da ultrason için gün verildi kontrole gidecez sürekli kilosuna göre şurubumuzun dozunu da arttıracak bu arada bebeğim daha 1bucuk aylık ve bize sünnet önerildi 11agustosa da sünnet günü aldık sürekli kontrollere gidyoruz bu süreçte malesef