11 ay 2 günlüğüz hiç bir şey yapamıyorum asla tek kalmıyor uykuları zaten kötü oraya hiç girmiyorum kendi başına asla durmuyor bütün gün bir elini tutuyoruz o nereye isterse oda oda geziyoruz ve asla inanın asla sıkılmıyor her gğn bütün gün bunu istiyor elini tutucaksın gezeceksiniz. Otursak 5 dk oyunu yok hemen sıkılıyor kalkmak istiyor kahvaltı elime ekmek arası alırsan geze geze ayakta yiyorum akşam eşim gelmeden yemek yok bırakmıyor uyuyunca anca bir şki etrafı toplayıp çamaşır as tıpla oluyor oda 40 dk vaktim anca var. Güzel anneler benim gibi olan varmı ne zaman rahatladınız ne zaman bişeyler yapabildiniz kendinize vakit ayırabildiniz bu arada emekliyor ama yürümeyi seviyor valla en sonunda çizgi film bile açtım bi 5 dk yoksa bayılıcakdım ama bakmıyor hiç ilgisini çekmedi