Büyük kızım 15 aylık küçük kızıma da 39+5 günlük hamileyim.Tandem emziricem inşAllah.Şu sıralar büyük kızım aşırı memeye düştü zaten emerek uyuyor.Bebiş doğduğunda onuda sürekli emzirmem gerekecek.Sütüm ikisine yeter mi, farklı memelerden mi emzirmem gerekiyor, küçüğü her emzirişimde büyükte isteyecek biliyorum.Siz bu süreçleri nasıl yönettiniz, sütünüz yetti mi, çoğalması için ekstra bir şey yaptınız mı?