Kızlar ben 59 kiloylen bianda diyeti bırakınca 84 d çıktım o yüzden anlamadan göbeğimde kırmızı mor çatlaklar oldu bayağı hemnde sonra tekrar zayıfladım hamile kaldım üstüne ne kullandıysam geçmedi tabi cabası oldu nasıl geçer bu kırmızı çatlaklar bi yöntem yol yordam varmı bildiğiniz krem yoksa komple dövme yaptırıcam karnıma😂😂