Ya kızlar kırk çıkana kadar kayınvalidemlerde kalıyoruz, evime gittim 1 saat bebeğimi bıraktım gittim durmayınca emziğini süt reçeline batırmışlar elim ayağım boşaldı ya. Formül mama ve anne sütünden başka bir şey verilir mi el kadar çocuğa Allah aşkına ya bir şey olursa kimse mesuliyet almayacak. Annesi şöyle yapmıştır annesinin sütünden olmuştur denir. ya elim ayağım titriyor ben çok yumuşak huyluı bir insanım diyemem de siz kafayı mı yediniz napıyorsunuz diye. napcam ben help